sâmbătă, 1 august 2009

in RUST we trust

O sa ma intrebati de ce RUST si in ce trust .... ca doar nu al lui Dan Voiculescu
pai in primul rand RUST este o trupa de heavy metal autentica, canta in engleza si o fac foarte bine, incapatanandu-se intr-o tara in care daca nu ai PR si tzatze nu vinzi, sa continue sa progreseze in ceeea ce fac fara jena si cu hotarare.

Am vazut niste baieti mishto care cantau de placere si le facea placere cum cantau, aflandu-se acolo nu pentru box office, cati ziaristi erau in sala, sau cine ii promova maine ci pentru ca asa e normal .... sa cante. Pentru ca stiu si o fac bine

De ce WE TRUST,

pentru ca am incredere in oamenii care au incredere in ce fac si cine sunt fara sa comercializeze asta, si avem nevoie de mai multi ca ei. Pentru ca numai asa o sa reusim sa impunem ce vrem si sa nu consumam
ce ni se impune !!!
Am incredere in ei si oameni ca ei care au curaj, talent, incredere in ei si muncesc mult pentru asta, iar produsul lor e super ok fara consilieri care sa le explice cum e sa fii ,, radio friendly '' si sa ii plafoneze incet, incet,
spre de tot ...

multa bafta baieti in continuare !!!
mai jos o sa va dau adresa paginii lor ca sa vedeti ca nu bat campii aiurea :

http://www.myspace.com/signofthunder

Eu ma duc la culcare multumit ca in tara asta mai exista o speranta si nu am ajuns toti niste consumatori fara creier care ca sa facem sex trebuie sa ne arate cineva gaura ... lasa mai baieti ca o gasim si singuri fara gps si daca nu ne convine o largim, fara sa avem nevoie de voi.

Un comentariu:

  1. DA, ASEARA AM VAZUT SI EU CE INSEAMNA BUCURIA DE A CANTA! CE INSEAMNA SA FACI DIN PROPRIUL TAU PUBLIC , MICA FAMILIE! SI NU E RAU DE LOC CA INCA MAI EXISTA ASA CEVA, PE LA NOI!

    SI MAI ESTE CEVA, DACA NU ATI VAZUT VREODATA CE INSEAMNA SA AI TRUST IN RUST, INSEAMNA CA ATI TRAIT DEGEABA!
    BELIEVE ME! AM SPUS...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.