marți, 4 august 2009

TE URASC SECOL XXI !!!

Mie nu-mi prieste secolul XXI. Adica, cum s-ar spune, nu ma incadrez in vremi. Si asta nu de ieri de azi...haaat...de cand era pe sfarsite secolul alalalt. Simteam eu ca ceva nu e in regula, ca se pierd reperele de baza. Dar pentru ca se pierdeau treptat, nu am inteles cum sta treaba de la inceput. Acum daca ma uit putin in urma, constat ca s-a ales praful... iar daca ma uit inainte ma apuca groaza. Adica...oi fi eu un dinozaur anacronic si nostalgic da chiar nu se mai poate, am si eu dreptul sa ma satur de ceva. Poftim, m-am saturat de secolul asta si de tot ce mi-a adus fara sa-i cer, asta ca sa nu mai vorbim ca mi-a luat ce-mi placea si imi era necesar, fara sa ma intrebe daca sunt de acord!

Ce vreau eu sa spun de fapt...Progresul si evolutia omenirii...ele in sine sunt bune daca sunt facute cu cap... dar nu mai e cap demult.

Nu inteleg rostul telefoanelor care canta si fac poze, dar pierd semnalul cand ti-e lumea mai draga si crapa dupa un an sau doi. Nu pricep de ce nu se mai fac televizoare normale cand lcd-ul e atat de departe de performantele tubului catodic si crapa dupa un an sau doi. Folosesc computerul, care este un ajutor pretios in munca si in comunicare, dar nu vreau sa ajung sa stau cu el la bere...si stati sa vedeti ce o sa fie cand se vor inventa computere de sexe diferite. Ce sa mai...in general...nu mai pricep nimic. Secolul consumatorismului...imi consuma nervii!

Eu nu mai vreau bai secol XXI sa am de a face cu tine asa ca...hai sa tragem linie si sa ne incheiem socotelile. Da-mi inapoi ciocatele si ia-ti "convershii"chinezesti! Da-mi inapoi punk-ul si ia-ti emo-ul. Da-mi inapoi HEAVY-METAL-ul si spala-te tu pe cap cu nu-metalul! Da-mi inapoi vinilurile si benzile magnetice analogice si pastreaza tu mp3-ul!

Ia-ti inapoi PVC-ul , PAL-ul, polistirenul, lcd-ul si fa ce vrei cu ele, ca mie nu-mi trebuie. Ia-ti inapoi spiritul de turma, corporatismul si toate ismele pe care mi le-ai adus pe cap si da-mi inapoi, onoarea, mandria si bunul simt!

Vreau petrol in rezervorul masinii, nu in farfurie! Vreau sa mananc rosii crescute din pamant si mezeluri facute din carne si VREAU SA BEAU VIN FACUT DIN STRUGURI!!!!!

Toate astea sunt prea mult pentru mine...asa ca m-am hotarat! Mergi sanatos inainte secol XXI, du-te inspre Matrix fara mine, ca eu o iau inapoi! Uite asa...2007, 2006, 2005...pana ajung acasa. Mai trec eu pe aici din cand in cand...sa vad ce mai faci.

3 comentarii:

  1. vad ka Saddam progreseaza! in bine, este adevarat!
    adeseori simtim cu totii nevoia de a revenii la origini! si aici nu ma refer la cele vulgare!
    DA SADAM AI DREPTATE! Dar, din pacate asta este tributul pe care trebuie sa-l platim ca ne nastem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da bre Luka, asa e, cum spui matale, da daca ne-am mobiliza la nivel planetar si am lua-o toti inapoi?

    RăspundețiȘtergere
  3. da?
    vremea muncii patriotice a trecut! BELIEVE ME!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.