luni, 31 august 2009

blonda are probleme cu organu`

m-am uitat si io ca tot romanu` la circul ieftin si penibil cu care ne incita Elena turista care ba dintr`o ,,eroare" l-a umplut de respect pe Orban ( nu ca ar fi altfel teribil de respectabil ) dupa care a iesit in conferinta de presa sa intareasca tampenia ca i s-a parut asa o gluma buna la mintea ei si a si intarit-o (sa va fie rusine le ce va ganditi ) si a transmis-o la toata comisia, la liber.

m-am gandit ca deh, cand bate vant jilav prin pletele blonde si te exprimi parca anticipand ce companie o sa ai peste cateva luni si vrei sa te pui bine cu ,,fetele" ca esti de-a lor poate mai scapi pe la ,, initiere " e cat de cat explicabil ....

raspunsul l-am avut mai tarziu cand am vazut-o pe marginea marii cu lebadoii salvamari intr-un dans haios cum saliva la vederea pectoralilor bronzati si .................. a slipurilor cu continutul lor cu tot.

pai Lenutza avea probleme cu organul !!! ERA UNUL SINGUR ! ei ise umple gura de saliva cand vede mai multe si abia atunci devine interesant. Asa ca eu ii propun lui Ludovic sa isi faca vreo 15-20 de implanturi d-alea ca sa il bage cu adevarat blonda in seama ca altfel e degeaba.

eu o singura intrebare mai am : auzi Lenuto da cu galetile de outze ce faci ? joci minigolf ?

3 comentarii:

  1. minigolful este un joc la moda! si apoi poate juca si altceva, ca dor ati vazut.. si voi... RAILOR

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca o mostra de la amicul Luka de...hai sa comentam ca sa ne aflam in treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. gh...p cred ca esti un mic Mitica din Craiovitza

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.