vineri, 31 iulie 2009

stejarii

Voi incepe cu o scurta explicatie. Poate ca aceasta scriere ar fi trebuit sa se intituleze " De ce nationala de rugby care joaca prost ma face sa imi creasca pulsul la 120 bpm de emotie iar nationala de fotbal care a reusit sa se califice la turneul final al C.E., ma lasa total indiferent". Dar cum un asemenea titlu ar fi fost prea lung si prozaic, am preferat sa nu-l folosesc. S-ar putea crede ca aceasta scriere este o cronica sportiva...dar nu este. Asadar...STEJARII.

Pentru cine nu este in tema cu subiectul, "STEJARII" sunt jucatorii echipei nationale de rugby a Romaniei. Francezii sunt cocosi, scotienii sunt ciulini...ai nostri sunt stejari.

...DE CE NU MA DUC LA FOTBAL?

Ca orice copil in anii '80, am jucat fotbal in parcul din spatele blocului si am fost la meciuri pe stadion ( am copilarit la Craiova in anii de glorie ai "Craiovei Maxima"). Am "aparat" 4 penalty-uri impreuna cu Helmuth Duckadam in mai '86 cand Steaua a castigat Cupa Campionilor Europeni si am plans de bucurie in noiembrie '89 cand Nationala a batut Danemarca si s-a calificat la turneul final al campionatului mondial din Italia '90... Dar toate astea s-au intamplat demult... Fotbalul s-a schimbat de atunci peste tot in lume si nu s-a schimbat in bine, iar la noi...ce sa mai vorbim ca stie toata lumea. Nimic nu mai e ce a fost , pasiunea si fair-play-ul au fost inlocuite de bani iar valoarea de imagine.

Peste tot in lume fotbalul s-a comercializat... la noi s-a manelizat.

M-am saturat de fotbal si fotbalisti la fel cum m-am saturat de manele si manelisti.

...DE CE MA DUC LA RUGBY?

Pentru ca este un sport in care egoismul si orgoliile tampite nu au ce cauta, pentru ca la rugby nu poti castiga un meci de unul singur, Pentru ca jucatorilor de rugby nu le cresc contractele prin scandaluri de tabloid, pentru ca un fotbalist oricat de bun ar fi el , nu s-ar putea niciodata compara cu un rugbyist din nici un punct de vedere, pentru ca nu se vinde oricui, pentru ca la rugby nu se pricepe toata lumea si nu vine oricine, pentru ca se afla ca si rock-ul in underground, pentru ca atat timp cat se va juca rugby si se va canta rock, mai avem o speranta. Pentru ca in timp ce fotbalul se joaca cu picioarele, RUGBY-UL SE TRAIESTE SI SE SIMTE CU MINTEA SI CU SUFLETUL...CA SI ROCK-UL.

4 comentarii:

  1. e uite exact de asta ma duc si eu la rugby !!!
    http://www.frr.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Luka
    Nice scris , dar iti sugerez cher George sa te uiti mai atent la ceea ce incearca sa implementeze Bergodi la Steaua, dupa meci! ... IN REST SCRISUL TAU DEUSOR PATETIC ESTE FOARTE TRUE! DECI VB LUI I.H. RADULESCU: CONTINUA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc domnilor pentru aprecieri. Ne vedem pe "Arcul de Triumf"

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.