joi, 20 august 2009

de ce ii e frica blondei ?

uitandu-ma si eu siderat in ultimele zile la telenovela blondo-turistica mi-am pus intrebarea de ce atata agitatie, incapatinare si tupeu, totusi e doar o comisie si e timp de pus batista pe tzambal dupa aia ca deh, stie zeus pe cineva .. undeva sau altundeva.

raspunsul mi-a venit de la mimica lenutei care ba era neagra si transfigurata cand avea conferinta de presa, ba ii tremura zambetul in emisiuni tv sau afisa un zambet nervos in comisie si in ciuda a ce vroia ea sa transmita sau o invatasera pr-ristii se vedea o nervozitate si teama, nesiguranta iar tupeul nu mai facea doua parale.

bine, bine dar de ce ? ....

raspunsul final abia asta seara l-am aflat si anume ca melteanu` ala de frate al lui zeus face afaceri cu ... ARMAMENT !!!. Pai fratii mei daca vrei sa il ingropi definitiv pe unu ai 3 variante ori trafic de droguri, ori prostitutie ori.... ati ghicit armament. Deci e clar s-a decis zeus papa cu toate armele pe el, coroborat cu sondaje cu el-32 si Geoana-28 pe care nu il cred nici curcile dar daca e ordin cu placere zeus e muribund si nu ca Romanica ci pe bune.

astfel Lenuta e ingrozita de perspective din ce in ce mai sumbre, are tot felul de imagini in fata ochilor cu rochitze ultimul strigat la Gherla cu frumoase dungi verticale cu accesorii argintii cu lant intre ele si un grup de manechine dornice sa o introduca sau sa i-o introduca ( nu stiu exact cum se scrie corect) in lumea lor.

eu vreau sa o consolez prieteneste : lasa mai Lenuto ca la ce talente ai tu si cat tupeu nu trebuie sa te ingrijorezi ca o sa fii sefa de camera de o sa iti aduca fetele tigari si te relansezi tu dupa aia cand o sa ai din nou ,, spate "

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.