miercuri, 26 august 2009

UN HAIDUC...MODERN *

Stateam asa si ma gandeam, din lipsa de ocupatie, ca deh...acum cu criza asta nu mai e asa mult de lucru, ce-ar fi sa ma fac eu haiduc. Adica... concret haiduc, sa ma duc si sa iau cu japca de la unii si sa dau la altii. Dar nu un haiduc pe principiul comunist, luati de la bogati si dati la saraci. Nu domne, un haiduc...modern. As lua de la prost si as da inteligentului, as lua de la parvenit si as da omului civilizat, as lua de la mitocan si i-as da celui cu bun simt, as lua de la manelist si as da violonistului de la filarmonica, as lua de la curva care face playback si as da unei trupe de rock, as lua de la fotbal si as da la rugby, ...si tot asa mai departe, pana cand usor, usor, o sa inceapa sa-mi placa sa traiesc in Romania. Pai si o sa imi ziceti...bine, bine, dar nu-ti dai seama ce probleme logistice ar ridica un asemenea demers? M-am gandit si la asta si va spun ca daca avem o organizare buna si niste unitati de interventie disciplinate, prima etapa a actiunii , adica deposedarea si redistribuirea valorilor pe baza de meritocratie, se rezolva. Problema este alta...reconversia! Ce poate sa faca un om de bun simt cu un Q7 alb? Sa-l vanda? Cui? Unui meltean , desigur! Pai...melteanul nu mai are cu ce, ca i-am luat tot in etapa intai! Si atunci, ori il da la fier vechi si ramane la transportul in comun, toti intr-o egalitate, adica cu alte cuvinte...n-am facut nimic, ori...ati ghicit, incepe sa se dea cu el...si se transforma la randul lui, in meltean. Pai ce facem? Ne intoarcem la faza unu? La problema asta, inca mai lucrez. Visez frumos nu-i asa? Treziti-ma va rog....TREZITI-VAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

* titlul este inspirat de o replica din filmul "B.D. la munte si la mare" - Scenariul Mircea Dragan, Nicolate Tic, regia Mircea Dragan - 1971

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.