joi, 27 august 2009

sunt ingrijorat pentru ... Madonna

zilele astea am fost informati cand s-a urcat in avion, cand a coborat din avion, cat a zburat, da ce a zburat, cati wati are instalatia, ce a baut in avion si cat, cati mai vin cu stafful si cate cabluri cara cu ei ba chiar a fost filmata din elicopter si .... surpriza ! avea picioare si mergea dupa care ne-au prezentat ore in sir o fatada de hotel unde cica se cazase.

am cunoscut-o si pe sosia ei de parca interesa pe cineva una care arata ca Madonna dar nu e ea....

ce nu ni s-a spus insa deloc si sunt ingrijorat este daca ....... a facut pipi sau kk si eu cred ca aici e o mare lacuna ,, jurnalistica ". Pai sa stim noi toate detaliile astea extraordinar de importante si sa nu stim daca femeia a fost la toaleta, pai daca e constipata sau are probleme de o apuca cufureala pe scena de ii umple pe aia din randul intai de respect, eeeeeeeeeeeeeeeee ?

eu zic sa se ia atitudine imediat si daca are probleme sa se duca Liana Patras ca inteleg ca e fana cu o sticluta de actvia care sa o ajute la tranzitul intestinal lent sa nu se faca de kko doamna Madonna( deontologically speaking )

2 comentarii:

  1. sa vezi si sa nu crezi =))) eu n-am vazut :-o

    RăspundețiȘtergere
  2. da .. si cand te gandesti ca inkanu a plekat din frumoas noatra tarisoara?! facem pariu ca se intalnestesi cu BASE>?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.