marți, 1 septembrie 2009

NE-A PARASIT NIKITA !?!

Am constatat cu surprindere, acum cateva zile, ca de pe prima pagina a acestui etern si fascinant tabloid intitulat Romania, de cateva luni bune, a disparut Nikita. Si impreuna cu ea si alte pocnitori oteviste de acelasi calibru, Ogica, Alina Plugaru...etc. Desigur ca aceste pocnitori au fost inlocuite cu altele ceva mai zgomotoase, de sorginte politica, Ridzi, Udrea, Basescu frate si Basescu fete, ca deh...e campanie "preshedintiala". Dar astea vor disparea intr-un fel sau altul odata cu alegerea noului presedinte. Adica...ori Popeye reuseste sa ingurgiteze la timp DZR-ul de spanac si sa-si termine adversarii dintr-o singura bastarca...ori viceversa. Dar sa nu divagam, deoarece comentariul politic nu e capraria mea pe acest blog. Dilema mea absoluta este urmatoarea: Ce se va intampla dupa? Adica dupa alegeri, cand publicul care doreste sa fie informat...ARE DREPTUL SA STIE! Orice despre oricine! Se vor intoarce oare pe prima pagina a Romaniei, ca sa ne zgarie retinele si timpanele, Nikita et comp, sau vor aparea pocnitori proaspete? Asta este o intrebare la care numai tabloizii jurnalistico-audio-vizuali pot raspunde. Asa ca dragi facatori de rating si tiraj manelistico-mitocanesc, duamna Zavoranu, duamna Bahmuteanu, domnu' Capatos, domnu' Ionescu si tatal vostru, domnu Dan, spuneti-mi va rog...o sa o mai vedem oare pe Nikita?

P.S. A doua zi dupa ce am scris randurile de mai sus, in timp ce ma aflam in plina actiune de zapping tv, am dat peste...NIKITA!!!!!!!!!! Spunea ceva despre transexualul Naomi. M-am linistit. Nu s-a schimbat nimic...culcati-va la loc.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.