miercuri, 16 septembrie 2009

impozitu pe papagal

am vorbit zilele trecute cu un neamt din nemtia care imi spunea ca e mare tevatura acolo ( au si ei alegeri dar mult mai insipide ) pe tema impozitului pe animalele de companie si ca nu stiu ce tembel a venit cu ideea asta.

pe buna dreptate l-am intrebat cum stabilesc cuantumul impozitului, functie de rasa, greutate, cata apa consuma, cat habitat au nevoie si tot asa am ras pe tema asta.
dar nu am apucat eu sa inchid bine telefonul ca m-am gandit ca ideea nu e atat de rea ... in fond daca am pune noi impozit pe papagali, eeeeeeeee ia ganditi-va numai in Dorobanti cati clienti am avea si ar creste functie de anexe( lant, ochelari, ceas, blugi d shi g, etc)

pisi ar intreba : ,,auzi fata impozitul pe mertzan l-ai platit da pe al tau la cat l-au evaluat ?" si ce mai intrecere pe pasarile de dorobanti( impozabile si ele functie de ,,penaj" evident) care il are pe ala mai scump si de ce nu e al ei la fel de scump, etc

concursul ar culmina cu intrecerea intre ele, ca la cat sunt de proaste ar fi capabile ca in loc de cheile aruncate ostentativ pe masa sa fluture usor chitanta de la fisc sa crape alelalte de ciuda cat a platit ea impozit si al ei papagal ca deh dac ai dat tre sa se vada ca altfel e degeaba.

ce vuitoane, ce mertzane, chitanta de la fisc nene. acolo se vede valoarea si probabil s-ar da si spaga ca sa iti calculeze mai mult sa le rupi gura la invidioasele alea ale dracu

in concluzie mishto de tot.
eu ma duc sa mai lucrez la proiectu asta de lege si va tin la curent ca e pacat sa nu le mai dam un motiv sa se faca de kko

2 comentarii:

  1. apropo la pisici era destul de ieftin ... haha. Cristinele stiu de ce ...

    RăspundețiȘtergere
  2. AUZI MAI "PISY" DACA VEDE CRISTINA AISTA , NU KRED CA MAI PUI DE O KOLABORARE! IERI SEARA ... INTR-UN TIRZIU M-AM SMS-UIT CU EA! NICE... MOTANUL INCALTAT... DAR NU DE EA!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.