luni, 14 septembrie 2009

presedinte independent - panarama continua .....

va amintiti cand va scriam pe blogul asta de ,, strategi si strategii " referitor la niste mesaje ,,mobilizatoare" venite pe mailuri si penibile cu privire la un presedinte .... independent asezonat cu elite inchipuite si finantat ,,suspect" ?

ei bine micutii au evoluat.

au inceput un teasing pe realitatea din ciclul ,,vai de mine ce initiativa" si culminand cu aparitia matracucii generatoare de mesaje la ,,sinteza" lui Gadea.

spuneam atunci ca sunt curios pana unde vor ajunge cu penibilitatea asta avand in vedere ca in mod suspect ne anuntau ca din neant au si finantare si asta in plina criza ....

ei bine ca orice prosti ei persista si au generat si site-ul de mai jos :

http://www.presedinteindependent.ro

nu au prea asteptat sa se aseze mesajul si asa foarte subtire si iata-i pe micuti grabind procesul standard al unei campanii de tipul asta semn ca e panica rau de tot.

se urmareste evident si foarte prost crearea unui alt candidat care sa sparga votul pe dreapta (nici nu conteaza cum il cheama pe fraier) doar doar taras grapis Geoana sa aiba sanse ptr turul 2.

eu stau si ma intreb : daca atat se priceo americanii aia si cu strategii lui peshte eu ma duc sa ma angajez la Obama la departamentul de strategie ca e clar ca am sanse reale impreuna cu vecinul meu de 8 anisori de la etajul 2 de pe scara mea de bloc

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.