luni, 27 iulie 2009

buna ziua, adica seara .... noapte buna deci.

Intr-o Romanie in care toti se pricep la toate dar nimeni nu prea stie nimic, m-am gandit si eu ca tot romanul ca nu oi fi eu al mai prost din bleagosfera asta si dupa ce am vorbit cu cativa prieteni care ( in inconstienta lor ) m-au incurajat, mi-am luat inima-n dinti si iaca-ma-s.
Nu stiu daca sunt capabil sa va spun lucruri memorabile ( pentru asta am inteles ca ar trebui sa fii inteligent .... ) dar o sa incerc sa imi dau si eu cu parerea de una de alta ca doar e gratis.
Dorinta mea ar fi sa nu supar pe nimeni dar cum stiu ca nu se poate o sa sper sa supar doar prostii lucru care recunosc ca nu m-ar nemultumi total.
Vreau sa stiti ca nu am opinii politice dar il urasc pe Basescu si gasca lui, sunt tolerant dar as bate manelisti cu lantul de la motor, nici deontolog ( cum zice vecinu` meu de cartier Mircea ), nici
sportiv dar am jucat rugby, baschet si saptamanal joc tenis ascult si Parazitii si Rock si muzica simfonica, merg la meciurile nationalei de ..... ati ghicit rugby ( bunul meu prieten George sa traiasca fiindca ma tine la curent cu meciurile lor ) si habar nu am cine e capitan de echipa la Steaua la fotbal si nu am nici o frustrare din asta ba din contra. Deci ca tot intelectualu` ,,tampit'' cum ne-a zis ,,ciclopu`'' la toti trebuie sa imi spun si eu parerea ca simt ca explodez.
Cel mai mult imi doresc insa sa nu fiu penibil si sper sa reusesc ..... daca nu, opriti-ma ca am oroare de penibil si pentru asta va multumesc de pe acum.
deci .... noapte buna deci, care este ea noapte cat despre cat e de buna ..... voi stiti

7 comentarii:

  1. Salutam cu entuziasm aparitia avanpostului de lupta impotriva prostiei, marlaniei si mitocaniei, ridicate la rang de virtuti, care ne inconjoara pe zi ce trece din ce in ce mai strans...din ce in ce mai mult...din ce in ce mai multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit in Blogosfera! (am auzit ca asa se zice, e in dictionarul de urari pe langa "casa de piatra" si de-astea)...cel mai important e sa nu-ti pierzi entuziasmul pe parcurs (cum mi s-a intamplat mie)...asa ca, daca te-ai apucat de scris, scrie cat te tin tastele!...ceea ce ma face sa intreb: azi de ce n-ai postat nimic?

    RăspundețiȘtergere
  3. pai nu asa din scurt. astept comentariile de peste zi sa imi fac o idee si raspund seara sa va tin incordati ...

    RăspundețiȘtergere
  4. nah, bine macar ca asa mai aud de tine, ca disparusi din peisaj. spor la treaba

    RăspundețiȘtergere
  5. LUKA
    SUPEEER BUN ... DAR MARE ATENTIE! CACI "PRIETENII IL IUBESC!" MAI MULTE IN EDITORIALUL DIN MUGETUL CARPATILOR ONLINE

    RăspundețiȘtergere
  6. Luka

    multumesc va invit pe toti sa accesati adresa:www.mugetul-carpatilor-online.webs.com!
    Victor multumesc....

    RăspundețiȘtergere
  7. Viktor, acum ca te-ai dat de gol cu sportul, hai sa jucam un tenis si sa mai discutam despre Romania noastra si a lor :)

    Cu cel mai al draqu' respect,
    Albert

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.