vineri, 14 octombrie 2011

mi-a placut !!!

da, chiar mi-a placut concertul lui RUST. Sigur ca veti spune ca sunt subiectiv fiindca George imi este cel mai bun prieten dar nu e deloc asa.
Am vazut o trupa de heavy metal in plina crestere cu o evolutie evidenta in calitate si virtuozitate fata de ce stiam oricum si despre care Cristina ( absolut impartiala si obiectiva ) spunea : suna mai bine decat CARGO pe care avea sa ii asculte ,,la burlane" si avea perfecta dreptate ...
De ce trupele noi suna mai bine fata de cele vechi care se incapataneze sa se prostitueze fara macar sa castige cine stie ce bani nu stiu sa va spun dar e o realitate si azi am vazut-o cat se poate de vizibil ....
Am avut ocazia sa ascult armonie si ritm facute ca la carte fara o preocupare sa fie ,, radio friendly " ci doar sa sune ok si atat, lucru care a facut o companie de discuri germana sa investeasca in ei ( nu romaneasca fiindca nu e cu manele - ca atat ii duce capu`) si sa ii promoveze.
Poate daca Mircea (vocalul) ar fi fost la exact nivelul celorlalti ar fi fost si mai bine dar oricum a fost f bine si mi-a dat incredere ca mai e o sansa in muzica romaneasca.
Ce m-a uimit cu adevarat a fost trupa QUART`ELLE din deschiderea concertului.
Patru fete extraordinar de talentate despre care nici unul dintre noi nu auzisem mare lucru, ne-au lasat muti pe toti aproape o suta care am ascultat inlemniti interpretari cu interventii de ,, irish" sau ,, precaslica" pe piese de heavy metal adaptate ptr coarde ( 2 viori, viola si violoncel ) si ne-am trezit aplaudind frenetic, iar ideea de a canta ele in deschidere a fost geniala,
Concluzionand pot spune ca a fost o seara cu muzica buna cantata bine si adevarat !

Bravo baieti si la mai mare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.